March 31, 2015

Proud teacher. Home decor vol. 1

Today in Proud Teacher: My students as homestylers! There are no limits for them, they know no fear, they know what they want and they crochet it! If you have pictures of your works made following my patterns, I'd love to see them. Feel free to send them to my facebook or to proyectocolcha@gmail.com

Sigo empeñada en mataros de envidia con las monadas que hacen mis alumnas, esta vez con adornos para el hogar. Algunos de ellos tienen tutorial en mi blog, encontraréis el link ahí. Son unas máquinas, qué os voy a decir! Recuerda que si tienes fotos de trabajos realizados siguiendo mis tutoriales me encantará verlas! Mándamelas por facebook o a proyectocolcha@gmail.com


 Ana's flower pot cozy



Barbara's can cozy

2 comments:

  1. Qué bonitos! Me encantan los banderines y la maceta.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...